Wednesday, April 14, 2010

Mak Buyong?


Baru je sekejap tadi ada member aku kat cubicle sebelah ni panggil aku "MAK BUYONG". Dia dok bersembang dengan kawan aku tu, firstly dia just refer je aku as mak buyong pastu tak semena-mena dia panggil betul-betul...tapi sekali jela. Aku dengar tapi saja buat-buat tak dengar. Entahlah, macam sakit je telinga aku bila dengan words mak buyong tu. Rasa macam insulted dengar dia panggil aku macam tu. Hello! I got name ok. Nama i sedap pulak tu. Pelik. Kenapalah nak kena gelarkan ibu mengandung ni mak buyong? Perluke nak gelaran-gelaran ni? Hurm...Aku tatau la kalau orang lain suka kan? Yang aku tahu aku tak suka dan rasa insulted. Haih.

Anyway, lupa nak update. Actually, last Sunday haritue aku ke rumah Tokwan untuk naikkan perut. Tokwan la yang nak naikkan sangat sebab aku pernah cakap yang rasa sengkak je kat bahagian ari-ari ni. Sangat hebat tokwan aku tu, lembut je dia pegang tapi yang aku tau, lepas je dia pegang-pegang dan betulkan kiri kanan bawah sikit. Terus perut aku pun nampak dah naik atas and buncit sikit. Suka. Tapi aku still bukan MAK BUYONG!!! Huh.


No comments: