Tuesday, October 4, 2011

2 Oktober 2011


Saya genap 28 tahun pada tarikh tersebut. Syukurlah, masih bernapas di bumi Allah ini :)
Misi setelah mencapai umur 28 tahun adalah nak jadi lebih baik daripada tahun sebelumnya. Antara yang nak dibaiki tu adalah macam ni:


1- Bangun awal dan sampai awal di ofis

2- Bangun awal di hari weekend supaya boleh siapkan keja rumah sebelum dua orang hero itu bangun esp. hero kecik tu.

3- Cuba untuk menjadi orang yang tak mudah LUPA. Penyakit LUPA saya kini berada di tahap kronik.

4- Belajar menerima kekurangan, terutama sekali kekurangan diri sendiri sebelum condemn other people.

5- Less talk, listen more.

6- Tidur sedikit lewat for me+hubby sweet time (cuddle-cuddle, massage-massage and chit-chat before doooze off). Selama dah ada baby ni sambil tidurkan anak selalunya saya akan tidur sekali. Kesian hubby.

This is so far my mission. Ada misi lagi besar macam beli rumah and kereta yang lebih besar but tunggulah bila dah confirm betul-betul naik pangkat barulah akan berangan segala yang BESAR masa tu :)

Back to celebration story. So, last Sunday adalah buat kecik-kecik celebration birthday sempena saya yang sudah tua ini*blushing* Hihihi.






First kat rumah mak saya, my sis bake a moist chocolate cake specially for me =) Thanks Asiah! and mak for the spaghetti plus nasi goreng yang yummy.






Lepastu, gerak dari umah mak dalam kol 5pm cantu ada sesi lepak dengan kawan-kawan Hubby and beliau amik kesempatan belikan saya Cuppies kat Flea-market Rasta, Taman Tun. Cupcakes itu memang yummy but gadis penjual cuppies tu takdelah cantik manapun shayang (peace! hehe). Pastu sempat jugalah beliau membelikan saya baju-bajan yang pre-loved tetapi masih cantik dan menawan hati. I like it so much! TQ Hubby :)





No comments: