Tuesday, May 11, 2010

Tangen itu adalah bukan sebuah formula matematik ya puan-puan


Gua tangen (maksud gua tensen) arr dengan Internet kat opis nih. Ntah apa-apa ntah, Blog susah nak view, Facebook pun lembab nak bukak, apatah lagi nak main UNO atau Farmville. Huh. Email opis lagi la macam hampagas, tatau la bila gua boleh guna balik. Gua dah sound dah orang-orang terer IT kat opis ni bawak pegi tukar je application untuk internet viewing ni ke Firefox tapi gua syak dorang degil, kedekut dan tamau kisah dengan kebajikan pekerja-pekerja. Huh. Banned internet secara total nanti baru korang tau! Lepas tu, padan muka gua la. Huhuhu.



Tengok...apa yang terjadi? bila gua dah marah terus bertukar menjadi seorang pipipayong! Haih. sapa yang nak bertanggungjawab? Yang penting sekarang gua nak pergi surau kejap kasi siram semua api-api yang sedang mengelegak ini.


No comments: