Tuesday, March 29, 2011

Tak Jadi Berjauhan



Sepatutnya pagi tadi saya dah bertolak ke Bumi Kenyalang itu tapi dengan izin Allah, saya tak jadi berjauhan dengan si kecik bam-bam tu. Yeay! Suka-suka. Sebabnya bos yang besar itu mahu tido pula di Hilton, Kuching selama satu malam. Opsssy! Sorry, kalau kena tido harap maaf. Saya memang takleh nak join. Nasib baik ada rakan sejawat yang masih solo sudi cover tempat saya. TQ, Leen. Nasib baik juga mempunyai bos Department yang understanding situasi saya yang ada baby kecik that still fully-breastfeed. Yeay!Yeay! Joget-joget :D Pastu nak cerita pasal baby Harits yang suka sangat mengigit jari saya sekarang nih. Bagi teether takmau pulak, nak jugak gigit jari. Nah, tengoklah sendiri perangai baru budak Ontek Odek Maktok dia nih yang sangat syok melayan jari jemari. Hihihi.



Eh, ni apekebenda nih? Macam tak yummy ja ;p



Sedapnya jari ibu saya. Yummy!




5 comments:

smms said...

yeay bb harits nak tumbuh gigi la tu .. dah ada gigi try gigit ngok ibu rela ke x .. hihihih

Zahra Al-Rasyah said...

yela tu kan?maybe gatal gusi tu. aritue pun masik2 nangis je. bagi jari soh gigit terus senyap.huhuhu.tapi dah ada gigi nnt mesti lagi rasa nervous bila nak bagi nenen.hahaha ;p

Unknown said...

Hi Mommy ! Sorry to interrupt. I'm Intan and doing an online business for baby and maternity clothing.Now Styling Darling is having a SALES .All items are 10-40% off.Please find and add Styling Darling Shop in Facebook :)Much thanks !

AmyMizzunderstood said...

Oh samala dgn anya!bg toys tak nak...dpt hisap jari mommy dia sampai leh tido la...ayoooo noty!!

Zahra Al-Rasyah said...

Anya pun sama?Alolo.comel tapi anya lagi hebat sampai boleh tertido.hihihi.