Monday, January 24, 2011

My 3 month old baby dah pandai isap susu dalam botol.Yeay!


Salams.

Alhamdulillah, saya dah tak berapa nak rasa risau lagi dok kat ofis ni sebabnya my lil' harits dah mula pandai nak hisap botol. Tadi kol mak dan dia kata harits dah berjaya habiskan 3.oz susu. Yeay! dia taknak pakai pun botol BreastFlow yang saya beli Jumaat lepas. Huhuhu. Nampaknya dia lebih selesa dengan botol biasa with the orthodontic silicone teat plus dia sekarang dah pandai hisap puting before tido. Saya terpaksa juga bagi puting coz tamau dia isap je nenen saya ni sambil tertido sampai termuntah. Serius dia akan termuntah kalau dah terlalu penuh perut sebab banyak sangat minum tu. Huhuhu. Macam-macamlah Harits nih, gerrrrammmmmm ibu :)

Oh ya, Harits dah pun menyambut his 3month birthday Sabtu lepas. Saya belikan dia hadiah baju-bajuan dan seluar, macamlah dah tak cukup je baju budak kecik tu. Tapi takleh tahan la, baju-baju dorang sangat cute, macam memang kena beli jugak!


Ok, bye darlingsss. Saya nak sambung buat 'kerja' ;p

2 comments:

smms said...

yeay .. happy for u bb harits .. gud boy !

Zahra Al-Rasyah said...

thanks aunty :)
aunty srie bz eh skrg?huhu.