Tuesday, September 28, 2010

Outstation = Thistle Castle



Secara tak sangka semalam dapat arahan untuk pergi PD sebab gantikan my immediate supervisor yang tiba-tiba ja tak dapat nak attend meeting dengan top management tu sebab ada kursus lain yang beliau wajib pergi. Terkejut...terkejut ok. Saya siap balik umah dulu untuk packing baju versi kalut-kalut. Tapi syukurlah masih dikurniakan kesihatan yang baik semasa travelling dan masa meeting dua hari satu malam kat sana.



Syukur juga makanan pun sedap-sedap belaka. Hahaha. Makan ja keja, time keja pun makan, Setakat ni, Alhamdulillah semua ok, baby-baby pun sihat & active je sepanjang kat sana dan saya dah selamat sampai rumah pun. Hehehe. Now saya tengah tunggu my baby's daddy balik kerja - sangat rindunnyaaaaa kat munchkin saya tu (ellleeeehhhh, setakat tak jumpa satu malam pun nak sangat rindu. Sangat mengada la kan preggy mummy nih ;p)

Ermmm, korang baca jela ea. Saya menulis pasal hal yang tak penting ni bukan apapun, saja nak rekod dalam belog ni bahawa semasa sarat mengandung tujuh bulan pun saya masih boleh bekerja dalam mode outstation lagi. Thank God!



1 comment:

smms said...

depends on person gak kan ..n ur re strong dear !