Friday, August 27, 2010

Majlis Iftar plus Farewell myBFF - Official Photos!



Macam dah lama ja tak membelog rasanya. Huhuhu. kesibukkan Hari Wanita 2010 dah selesai langsai. Semalam kami satu ofis siap dapat cuti khas lagi from our big boss. Yeay! Seronok. Jadinya masa dihabiskan dengan tidur sampai mentari tegak atas kepala pastu bila bangun siap-siap pulak ke Midvalley untuk survey barangan baby termasuklah stroller idaman hati. Huhuhu. Berbuka pun di Midvalley tapi kat foodcourt jela.

Ok, enuff bebbling dan seperti yang dijanjikan. Silalah tuan/ puan enjoy tengok gambar-gambar kami berbuka tempoh hari featuring perut saya yang dah semakin membulat nampaknya. Comel tak? Comel kan saya? Cepat cakap comel kalo tak saya tamau bagi korang baca blog nih lagi. Bluekss...Hihihi ;p

Masih manisss je semuanya. Nampak masih 'Hottie' ja lagi kan? Hihihi. Perasan!!!


Nangis betul-betul rupanya bff saya nih. Thot beliau main-main ja. Sobss..sobss.



Inilah kad 'custom-made' yang telah membuatkan memerah mata beliau


Daddy in progress. Hehe. Comel je hubby dok bz baby-sit anak Nora - kawan saya.


Comei sangat. Erynna Arrissa nama baby tu.


Untuk makluman, yang berbaju hitam di tengah-tengah tu adalah seorang mummy anak tiga (3) ye. Makin cantik body dia. Haruslah diangkat menjadi idola saya selepas bersalin nanti. Huhuhu.


Aunty Sheela yang sangat tak sabar nak kiss baby-baby ;)


Aunty Srie pun tak sabar nak jumpa baby-baby. Tapi rasanya untuk bertemu secara live lambat lagi kot coz dia dah nak terbang 19 September nih. So sedihhhh :(


Daddy tengah hugging ibu dan baby-baby sekaligus! Schweeeetttt sangat :)




2 comments:

smms said...

ya mmg sgt suwit itu gmbar suma .. pandai kamu pilih gmbr yg cute2 ja ek ..gud

Zahra Al-Rasyah said...

hehe.mustila akan pilih yang cantik2 je babe.marketing untuk kawan2 kita juga kot ;p