Monday, August 23, 2010

Majlis Iftar merangkap farewell Puan Srie a.k.a myBFF


Syukurlah majlis yang dirancang menjadi kenyataan. Berlangsung pada Jumaat lepas bertempat di Flaming Steamboat, Sunway. Kami have fun banyak dan menikmati saat-saat akhir bergumbira bersama Puan Sri Marzura yang bakal posting di luar negara lepas raya nih. Lama kot tempoh posting tu iaitu tiga - lima tahun kot. Will surely miss u a lot my dear BFF! :(

Before time nak balik tu kami reramai bagi custom-made card yang sangatlah menawan hati hasil nukilan creative designer si Dasheela tapi Puan Srie yang diraikan telah menangis terharu pula bila dapat kad tu. Huhu. Tak sangka pulak akan ada sesi curahan air mata. Saya pun turut sebak sama.

Then sesi bergambar kenangan berlatarbelangkan Sunway Pyramid di waktu malam. Serius sangat seronok. Tapi harap maaf - gambar official daripada our official photographer tade lagi. So, takleh nak curik dan upload di sini. Bila beliau dah siap edit semua nanti saya janji akan post di sini.

Apapun, BFF ku sayam, jangan sedih-sedih dan fikir banyak sangat pasal posting ni ok? Fesbook/ blog/ ym/ skype kan ada untuk menconnectkan dan mendekatkan diri kita? InsyAllah panjang umur kita jumpa lagi di Malaysia. Doaku agar kamu kuat dan tabah dalam mengharungi kehidupan/ pekerjaan di negara orang.



Dedikasi puisi puitis ini khas untuk kamu sahabatku:
Farewell my friend, I say it with pain :(
Farewell my friend in sunshine or rain
but
Farewell is never forever
coz
in one fine day
I know we'll see each other again*hugsssssssss*

Much love,
IemaZahra

1 comment:

smms said...

tqsm dear ..d majlis iftar n farewell sgt manis untk di kenang ..
siyes aku sedih airmata hari tu menjadi bukti ..tapi aku akn cuba utk terus kuat .. ya ada byk connection yg bole hubungkan kita ..
love uols sampai mati ..