Wednesday, August 28, 2013

Salam Kembali




OMGG!!!

Sangat rindu. Dah hampir lima bulan tak menulis sini.


Amishuueee shooo muchh belogku sayang. *sambil cium-cium skrin pc* Hahaha. Overrr!


But seriously, rindu. Haih.


Semua apa khabar? 


Saya sangat sibuk this past five month. Kat office busy, kat rumah lagilah..plus anak kan dah dua, pastilah lagi busy berganda-ganda. 

Sekarang baru lepas satu event besar untuk Jabatan I, baru habis Ahad lepas iaitu Sambutan Hari Wanita Kebangsaan. Isnin terpaksa masuk office sebab ada benda urgent nak submit dan sangat lemau. Semalam Selasa i took a day off, actually memang dah apply cuti siap-siap pun. Hantar anak-anak pegi taska. Settlekan a few errands then me & husband ke Alamanda membuat grocerries shopping selepas itu pegi makan sushi yang kami rindui sedari belum puasa lagi. Lepas puas jelajah Alamanda, balik ambil anak-anak and husband decide nak jogging sambil saya membawa anak-anak bergembira di Playground. Happy sangat diorang tau. Nway, entry yang ada gambar-gambar akan saya upload later. For now, kalau nak tengok kami dalam gambar, follow jela saya kat IG okay. Username - zahrasyah. *feelingretis*


Memandangkan masih dalam mood Syawal, maka - Salam Lebaran semua. Jangan ingat nak makan open house je, selang-selikan dengan puasa sunat jugak tau.


Ini adalah entry mukadimmah, nak asah balik mood menulis. Nanti esok saya tulis lagi.


Ilebiusemorangyangbacabelogini =)


2 comments:

smms said...

welcome back dear !

Zahra Al-Rasyah said...

Hehe. Thanks dearie :)