Tuesday, July 5, 2011

Serparation Anxiety - Part.2




Dalam masa dua jam lagi saya akan bertolak ke PD untuk kursus, 2 hari 1 malam. Sedih sebab terpaksa berpisah buat sementara dengan dua buah hati kesayangan itu. Sedihnyaaaaa.

Risau pun ada jugak sebab selama ni tak pernah sekalipun Baby Harits tidur malam tanpa saya disisi. Agak-agak akan terjadi serparation anxiety tak? Kalau malam ni dia melalak cari nenen jugak macam mana? Huk. Risau, risau, risau. Nak bawak dorang kursus sekali tak boleh coz bilik semua twin sharing (hubby nak sumbat mana nanti?huhu.). Kesian kat daddy and baby harits. Sorry darlingss Ibu. Inilah yang akan sering terjadi akan datang sekiranya masih berstatus junior exec. Kalau nanti dah berada pada tahap menjadi boss takyah nak risau dah, confirm akan dapat bilik satu sorang & sukahati la time tu nak bawak satu family tinggal sekali ka apa ka. Huhuhu.

Oklah, saya stop sini dulu. Sebab kejap lagi Daddy and baby Harits sampai untuk say goodbye to me & amik EBM stok for Harits sambil-sambil tu saya nak bagi dia nenen puas-puas. Apapun saya harap anak saya tu kuat dan tabah mengharungi malam ini tanpa saya di sisi. *criesssssss*.


But sekali tengok ibu dia yang menangis meraung malam ni, pastu baby Harits rilek-rilek ja tido dengan daddy dia kat rumah. Huh. Tapi daddy ada bantuan daripada MakTok and Tok Ayah Harits yang sudi bantu baby-sit dia dua hari ni. Hopefully everything gonna be alright.




No comments: