Wednesday, July 14, 2010

Like to Kick it! :)


Nak mengarut jugak dalam blog pagi ni, biarpun kerja makin menimbun. Bak kata bos yang di tangga nombor kedua...nak buat macam mana? cubalah tanggung kerja tu dengan hati ikhlas tanpa apa-apa imbuhan. Erkk?! Ehemmmm...Bahiklah tuan, saya cuba yang terbaik untuk mengikhlaskan diri seikhlas mungkin dalam menanggung kerja ex-supervisor saya tu yang penting jangan bagi kerja lebih masa sudahlah. Saya suka balik ontime tau. Huhuhu.

Tapi pagi tadi saya tak masuk kerja on-time :(

Saya lambat sebab jammed yang terok di Jalan Kuching. Kejang-kejang kaki plus bontot sebab dok dalam jammed lama sangat. Dekat 1jam 20min kot. Selalunya 40minit dah sampai. So, tonite saya nak demand sesi urut-urut yang lama sikit from mr. Hubby. TQ, i luv u shayang! :)

Malam tadi pulak first time rasa baby-baby tendang yang kuat daripada biasa. Banyak kali jugalah. Maybe because saya nasihat baby to kick bila daddy pegang perut ibu ni, jangan la sombong sangat. Hihihi. Lepas tu, terus dia kick kuat-kuat and banyak kali. But at that time mr. Hubby tade kat sebelah, dia dok buzy kat dalam 'opis' buat kerja. Padan muka daddy ;p sapa soh tak tunggu? orang siap jerit-jerit and missed call lagi sebab tamau bergerak dari position mengiring tu tapi bila dah bangun untuk panggil daddy terus je baby-baby stop kicking. Huhuhu. Ruginya kan?



2 comments:

smms said...

moment kicking manis tau !

Zahra Al-Rasyah said...

yela, sangat manis dan mengagumkan :)