Thursday, July 29, 2010

Delima Pujaan Kalbu :)


Syukur...dah terhapus cravings saya terhadap
buah delima pada Isnin malam lalu. Perangai betul, hari Isnin makan bagi habis semua pastu Khamis malam Jumaat baru nak update? Huhu. Sorhi girls/ guys. Saya memang sangat kesempitan masa sekarang nih.

Hubby jumpa buah tu masa kami tengah shopping grocceries di NSK Selayang (ia ala-ala hypermarket tapi super murah daripada Giant or Tesco) Time tu perasaan adalah sangat-sangat happy bila nampak hubby tunjuk plastik bag yang ada 3 biji buah delima yang besar-besar pulak tu. Pastu bila hubby datang dekat bisik kat telinga kata "RM22 ye sayang untuk 3 bijik nih," Wow! Terkejut juga. Mahai betol. Takpe-takpe tapi saya tak kisah pun, demi baby-baby dalam perut nih dan perasaan teringin yang banyak. Bayar ajelah tanpa banyak cerita. Hahaha.

Punyalah tak sabar, siap dalam kereta macam nak makan terus ja tamau tunggu sampai umah dan basuh dulu tapi tak buat pun la. Bila dah sampai rumah & kemas-kemas semua barang dapur tu, barulah makan kat depan TV dengan tenang...Merah meranum buah delima tu and masam manis rasanya. Sedap. Cuma saya tak kongsi pun dengan Hubby. Tapi saya dah offer tapi dia tamau pun tapi saya dan simpan sebiji khas untuk dia tapi kalau dia tamau jugak, sayalah akan abiskan nanti. YEAY!!! And malam tadi pun saya dah berjaya makan sebiji lagi sorang-sorang sambil tunggu Hubby balik umah. Sangat gembira :D


p/s: nantikan update pasal atenatal class pula ya!


2 comments:

smms said...

alhamdulilah ..

u re back ..dah hbs bz ?

Zahra Al-Rasyah said...

babe...stakat ni still lagi.maybe bz sampai 25ogos kot
masa tulis tu pun try curik2 masa .
ni pun tgh break hari jumaat.so, cuba blog hopping sambil2 reply komen.huhuhu :)