Tuesday, December 13, 2011

My Old Curvy BB is back!

Alhamdulillah syukur!





Walaupun dah hampir 2minggu berlalu masih terkesan lagi perasaan terharu dalam diri. Tak sangka dalam zaman yang serba selfish macam ini pun masih wujud lagi manusia berhati jujur dan prihatin.


Jadi pada 3 Desember 2011 dengan bertemankan Harits (Batman jr.), mr. Hubby dan dua orang kawan hubby merangkap the bodyguard, iaitu Syafiq dan Akmal, saya bertemu dengan insan jujur tersebut sekali dengan my Old Curvy BB. Yeayyy!




Terima kasih Mr. Low kerana begitu baik hati telah memulangkan telefon tersebut kepada saya.


Seperti kata Mr. Low tempohari "Saya tahu, bukan harga telefon ini yang penting tetapi information dan segala macam nombor yang ada di dalamnya yang lebih bernilai kan?"



Yes. Indeed.



Again. Thanks so much Mr. Low and Merry Christmas to you in advance. May Santa be extra nice to you for this year's Christmas. Happy...happy.. Joy...joy!!! :)


5 comments:

nihadriz said...

baiknyaaaa~!!! dia terjumpa kat mana ye? kalo kat ladies' toilet tu mcm agak musykil hehe.

smms said...

eh tapi dah lama kan. ko masuk toilet unisex or toilet pmpuan saja. yg jumpa uncle ?

eh byk tnaya lak aku ni. btw yeay dpt balik BB tu.

bila nak story psl 2nd pregnant !!

J u l i a 。.゜✿ said...

nasib baik uncle yang jumpa.. kalau orang muda ? memang jangan haraplah nak dapat semula kan...

Zahra Al-Rasyah said...

Niha & Srie: memang sangat baik uncle tu but cerita i tak lengkap la pulak. Actually, yg jumpa tu adik uncle tu (adik dia pun dah berumur juga) pastu dia takut nak pulangkan, dia mintak tlg abang dia pulangkan. hehe.

Zahra Al-Rasyah said...

Jue: itula, yang jumpa tu adik dia actually (orang tua jugalah)but syukurlah jatuh ke tangan orang yang bertanggungjawab :)