Saturday, October 2, 2010

Two in One


Saya tau saya dah tak tulis lama jugalah. Tiba-tiba macam tadak time coz terbuzy lebih-lebih pulak kat ofis tu. So, sekarang saya nak crampkan beberapa entree menjadi 1. Bole?

Start hari Rabu lepas balik PD saya ada check-up yang ke-6 kali. Alhamdulillah semua ok cuma berat badan saya naik mendadak sebab Hari Raya a.k.a Hari Makan-makan Tak Ingat Dunia. Hahaha. Timbang tu kata berat saya adalah 63.4kg, means naik 3.2kg from my last check-up. Wow! Terus bila jumpa nurse dia kata if naik lagi bila datang check-up lagi 2minggu kena jumpa doktor. Weeee! takut kot. Nanti suspek diabetics pastu kena minum air gula plak. Huk. Harapnya lepas ni saya berjaya kontrol dan beringat bila makan.

Next day, tepat pukul dua petang saya dah terpacak di Klinik Kesihatan yang sama untuk dengar ceramah penyusuan ibu. Ada beberapa orang je suami yang sedia datang teman isteri mereka tapi yang lain semua solo je macam saya. But since ceramah ni kena dengar dua kali saya nak ajak Hubby follow for nextime. Dari segi content and info-info yang diorang bagi adalah ok but government kan? Agak boring sikitlah cara penyampaiannya. Pastu dalam sejam je dah setel.

Malam tadi pula, iaitu Jumaat pun ada event best organized by mr. Hubby! :) but this one saya decide nak tulis dalam entree lain pulak la. Hehehe. Sekarang nak sambung makan sarapan yang Hubby masak specially for me on my very special day. Yeay! *Happy* Happy* Happy mode*

Bubbyee sayangs semua. Enjoy your weekends elok-elok!!!


2 comments:

smms said...

got special on ut special day ? happy for yu ..cpt2 update en3 xsbr !

bukan siapa-siapa 17 said...

mmg la 2 oct tu speacial... suweeetttt