Thursday, June 3, 2010

A Healthy Mummy-To-Be


Harinie saya rasa sangat healthy. Daripada pagi lagi dah mula mensihatkan diri.

Breakfast segelas Susu Low Fat sebelum keluar rumah, sampai je ofis bancuh Horlicks Cereal plus makan roti Gardenia Toast'em perasa Raisin Oatmeal Chocolate sebanyak 2 slices. And now saya tengah munching-munchies Quaker Chewy Chocolate Chunk (low fat). Sekejap lagi saya akan memakan Subs Special Today yang berfillingkan Turkey Ham & Turkey Breast with Parmesan Cheese Bread. Yup. Yummy kan? (jika telah terlioq, sila berlari pergi ke Subway sekarang dan order Today's Special. Huhu) Saya tadi pun menapak juga ke Tune Hotel di sebelah Maju Junction tu untuk mendapatkan menu special Subway yang hari ini. Saya sangat suka menu Khamis tambah pulak dengan mustard and pickles yang masam-masam tu kan? Huhu. Memang terbaik. Hari-hari lain punya menu tak penah rasa lagi. Nanti la saya try pastu saya update dekat kawan-kawan dalam muka surat yang lain. Oklah, saya nak sambung munching pastu bersedia untuk berSUBWAY. Hehe. Oh ya, saya juga dah tapao air kotak Soya versi kurang manis. Yeay!

Sangat sihat kan menu breakfast dan lunch saya hari ini? Harap-harap baby-baby pun membesar dengan sihat dalam tummy ini sambil bergembira memakan makanan healthy yang diprovide oleh ibunya. Good job ibu. *Clap-clap* untuk diri sendiri :D




6 comments:

smms said...

mama qk juga ingin berSUBWAY lah!

Zahra Al-Rasyah said...

cepat-cepat drive pergi SUBWAY dan makan puas2 sambil tenangkan hati. tamau sedih2 lagi ok?hugs*hugs*hugs* :)

smms said...

dear iema,
tq .. cuba tuk penuhkan hati smula sementara di rumah nanti qk adalah ubtnya ..

aku xp byr lagi bil maxis so cannot bersms/call

tqsm luve yu !

Zahra Al-Rasyah said...

S'okay babe..
ingatlah DIA dengan banyak, time2 jiwa kosong macam ni lah syaitan akan terus-terusan mencucuk jarumnya utk buatkan kamu terus berfikir yang bukan-bukan. kamu jgn terus terleka dengan hasutan setan durjana tu ok? istighfar banyak2 tau. InsyAllah akan ok semuanya nanti :)

bingbong said...

pffttt!!! :p

Zahra Al-Rasyah said...

bingbong: dengki?pffttt back! ;p